In collega’s over Xcellent vertelt een medewerker over zijn of haar rol binnen de organisatie en krijg je een kijkje achter de schermen in het leven van een Xcellenter.
Jacco Timmer
Incidentmanager

Doordat het incident op de juiste plek wordt opgepakt, is de oplostijd korter waardoor de klant weer sneller aan het werk kan!

Verder lezen
Ronnie Burgwal
Netwerkbeheerder

Regelmatig schuif ik aan bij de start van nieuwe projecten bij klanten, zodat de klantwens goed in kaart gebracht wordt.

Verder lezen
Esther van Deuveren
Directiesecretaresse / Officemanager

Het is de persoonlijke aandacht waarin wij geloven en wat een mens gelukkig maakt.

Verder lezen
Yvonne Wind
Receptioniste

Als de klant blij is, ben ik dat ook en dat maakt dat ik mijn werk met heel veel plezier doe.

Verder lezen
Bryan Noll
Teamleider Servicedesk

Een klant gelukkig maken is te begrijpen wat hun probleem is en een oplossing te bedenken dat aansluit bij de behoefte.

Verder lezen
Daniel Lassche
Systeembeheerder

Ik los graag een (structureel) probleem op voor een klant, het liefst voordat de klant er zelf hinder van ondervindt, dat is gaaf!

Verder lezen
Dennis Blotenburg
Projectleider

Door in gesprek met de klant te blijven, weet ik wat er speelt en waar er bijgestuurd moet worden zodat de klant ontzorgd wordt.

Verder lezen
Floris van der Laag
Service Manager

Klanten verwachten een goede dienstverlening van Xcellent. Ze worden echt gelukkig wanneer deze verwachting wordt overtroffen.

Verder lezen