Xcellent Rogier Horde / 18 december 2018

Office Manager Karin de Graaf valt in de prijzen bij Xcellent-wedstrijd

Verrassing op de werkvloer van vermogensbeheerder Stroeve Lemberger, zo vlak voor de feestdagen. Office Manager Karin de Graaf is in de prijzen gevallen! Zij ontving uit handen van servicemanager Rogier Horde van Xcellent een Microsoft Surface Go. De Graaf had onbewust meegedaan aan de wedstrijd waarmee Xcellent haar klanten stimuleert feedback te geven op haar dienstverlening rond storingen en functionele vragen en kwam als winnaar uit de bus.

‘Onwijs gaaf!’ reageert De Graaf. ‘Ik ben verrast en enthousiast tegelijk. Aan de andere kant: ik vind het normaal om serieus om te gaan met het incidentensysteem van Xcellent en het beoordelen daarvan, zodat zij haar dienstverlening kan optimaliseren. Of je er nu een prijs mee kunt winnen of niet. Kijk, wij hebben geen interne ICT-organisatie maar beschouwen Xcellent als onze ICT-club in huis. Xcellent hoort bij onze organisatie, wij kunnen niet functioneren zonder haar. Goed werkende ICT is essentieel voor onze organisatie. Het is dus echt een partnership, daarin is open communicatie en feedback heel belangrijk.’

Rogier Horde van Xcellent beaamt dit. ‘Wat gaat goed, wat kan beter? Het is goed om dat uit te blijven spreken naar elkaar. Wat dat betreft is Stroeve Lemberger een verdiende winnaar en Karin de Graaf in het bijzonder. Zij is vaak de contactpersoon tussen onze organisaties en geeft structureel feedback op onze dienstverlening rond storingen en functionele vragen.’

Karin de Graaf

Waardering

Zonder feedback geen optimale dienstverlening. Xcellent stimuleert haar klanten om de dienstverlening vooral te beoordelen. ‘Deze wedstrijd waarbij zij een Microsoft Surface Go kunnen winnen is een extra aanmoediging en een blijk van waardering’, zo licht Horde toe. ‘Hoe meer feedback, hoe evenwichtiger en hoe beter we erop kunnen inspelen. Bij concrete feedback kunnen we dat snel doen, in korte cycli in de vorm van onze dagstarts. Als we trends signaleren in de feedback die we terugkrijgen, is dat natuurlijk ook met het oog op de langere termijn belangrijk.’

Vanuit die gedachte reikt Xcellent enkele keren per jaar een prijs uit. Horde: ‘Aan de positieve reacties te merken is het een goed middel. Onze klanten beseffen ook dat we een partnership met elkaar hebben en dat zij er baat bij hebben om er vanuit hun kant in te investeren. We hopen in de nabije toekomst nog meer groei in feedback te zien.’

Stroeve Lemberger en De Graaf gaan in elk geval op dezelfde voet door. ‘Als je iets wint is dat altijd leuk, maar voorop staat de uitbouw van het partnership. Want uiteindelijk is het belangrijkste dat Xcellent onze ICT op de rit heeft en houdt.’

Xcellent
Rogier Horde
Ik ben servicemanager binnen Xcellent. Heb je een vraag over onze diensten? Stuur mij een bericht en ik neem contact met je op.

Contact

Contact