Hoe kunnen we je helpen? 

De servicedesk helpt je bij vragen over je apparaat, systeem en netwerk. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07:00 – 18:00.

 

Downloads

De servicedeskmedewerker kan je helpen door mee te kijken op jouw scherm. Selecteer jouw besturingssysteem en download het programma.

Wij zijn hier om te helpen

Bij steeds meer bedrijven is it het hart van de organisatie. Dat betekent dat medewerkers moeten kunnen vertrouwen op apparaten, servers en netwerken om hun werk te doen. Een probleem in een van deze onderdelen verstoort de werkflow en kan bovendien flink frustreren. De servicedesk is de eerste hulp bij it. Maar we doen meer.

Niet alleen bij vragen – ook bij vraagstukken voorziet de servicedesk van advies. We lossen problemen adequaat op, maar helpen bedrijven tegelijk om het potentieel te ontdekken van de applicaties die ze gebruiken. In programma’s zoals e-mail, filesharing en gedeelde agenda’s zitten mogelijkheden die je soms pas op het tweede oog ziet. We zorgen proactief dat medewerkers productiever worden dankzij it.

De servicedesk bestaat uit it-specialisten die de meeste situaties op afstand kunnen oplossen. We stellen de vraag achter de vraag, zodat we tot de kern komen van de situatie en een vraag geen terugkerend probleem wordt. En we kennen onze talen. We spreken vloeiend techniek, maar leggen een technische oplossing in klare taal uit zodat it voor iedereen toegankelijk wordt.